Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام یارم

Download New Music Sina Shabankhani – Yaram



جعبه موزیک


 

نمیدانم که دور از من چه در سر داشتی
چه آسان از من دلداده دل برداشتی
خبر دارم من از هر آنچه در سر داشتی
برو برو 
تو با عشق من دیوانه مشکل داشتی
دو چشم ظاهرا زیبای قاتل داشتی
نمیگفتی به من از آنچه در دل داشتی
برو برو برو برو 
یارم از تو نه از خود دل آزارم من به قلب خود بدهکارم
نه مده امید دیدارم


وقتی که عاشقم نباشی هر روز بهانه میتراشی
هر روز مرا اگر شکستی تنها بهانه ام تو هستی
بهانه ام تو هستی 
نمیدانم که دور از من چه در سر داشتی
چه آسان از من دلداده دل برداشتی
خبر دارم من از هر آنچه در سر داشتی
برو برو 
تو با عشق من دیوانه مشکل داشتی
دو چشم ظاهرا زیبای قاتل داشتی
نمیگفتی به من از آنچه در دل داشتی
برو برو برو برو 
یارم از تو نه از خود دل آزارم من به قلب خود بدهکارم
نه مده امید دیدارم 

دانلود با کیفیت 320 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: